بیماری افسردگی

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
سلام ببخشی مادرم افسردگی داره قبلا قرص امی تریپتیلین مصرف میکرد ولی دوماهه دکتر عوض کرده و نوتریپتلین مصرف میکنه و افسردگیش شدیدترشده و. حتی گاهی هذیان میگه و دچار وسواس هم شده.علتش چیه
سوال شده فروردین 16, 1396 در بهداشت توسط مسعود

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی

با سلام

برخی از اثرات جانبی نورتریپتیلین نیاز به هیچ درمانی ندارد در بدن هر شخصی ممکن است یک یا چند تا از این عوارض ظاهر شود پزشک در این زمینه و در کاهش اثرات جانبی می تواند به شما کمک کند درزیر به برخی از اثرات جانبی مهم قرص نورتریپتیلین  موارد زیر ذکر شده که در برخی منابع آمده است:

  • آشفتگی
  • هواس پرتی در هویت، مکان و باورهای نادرست
  • ادامه دار بودن صدای زنگ، وز وز کردن یا دیگر صداها در گوش
  • افسردگی
  • مشکل در تکلم
  • احساس اینکه دیگران به شما نگاه می کنند یا رفتارتان را کنترل می کنند
  • احساس خستگی یا ضعف عمومی
  • از دست دادن تعادل
  • تغییر در حالت و رفتار
  • کابوس دیدن در خواب
  • اضطراب یا وحشت زدگی
  • صحبت های نامفهوم
  • مشکل در خواب

مشکل وسواس شدن شخص با مصرف این قرص در هیچ منبعی ذکر نشده است.

پاسخ داده شده خرداد 7, 1396 توسط زهرا صانعی

سوالات مشابه

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ
سوال شده بهمن 15, 1396 در بهداشت توسط حسيني
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ
سوال شده آذر 18, 1396 در بهداشت توسط مهربانو
تماس با ما | پست الکترونیکی یا email ما : | تبلیغات در یاد بگیر دات کام

تمامی حقوق برای یاد بگیر دات کام محفوظ است.
پرسش و پاسخ یاد بگیر دات کام

...