با سلام لطفا بفرمایید چطور از تحریم های گوگل رد بشم من بخاطر کارم خیلی به هوش مصنوعی جمنای وابسته هستم واقعا خسته شدم هر فیلتر شکن رایگان و پولی رو که استفاده کردم بعد از مدتی از کار افتاده و دیگه واقعا نمی دونم چه کاری انجام بدم یه مدت از سایفون با کشور ثابت استفاده می کردم خوب بود که اونم جواب نداد فیلتر شکن پولی با آی پی ثابت گرفتم اونم بعد از چند روز همین مشکل رو خورد آیا راهی هست اگه رایگان باشه که خیلی بهتره واقعا ما ایرانی ها چقدر باید عذاب بکشیم!!!!!!